Visste du att många hissar som används idag installerades för mellan 20 och 40 år sedan?
På den tiden bokade de flesta hotellgäster sin vistelse via en resebyrå eller
genom att ringa direkt till hotellet.
På
samma sätt som dagens bokningssystem utvecklas för att möta samhällets behov måste
hissarna i ditt hotell uppgraderas för att behålla effektiviteten och tillhandahålla en
pålitlig drift.
Vi erbjuder flera olika moderniseringslösningar för att säkerställa att dina gäster har en femstjärnig vistelse på ditt hotell, och det innefattar resan mellan lobbyn och hotellrummet. Från uppgradering av individuella komponenter till hela system – vi erbjuder skräddarsydda, dynamiska och innovativa lösningar som för dina hissar in i framtiden.
En Schindler-säljare kontaktar dig personligen så snart som möjligt.
Vi förstår att det inte finns två byggnader som är helt likadana; ett hotell,
till exempel, har helt andra krav och behov än en vårdinrättning. Det betyder också att
typen av hiss som behövs kan variera stort, beroende på syftet. För att garantera en
lyckad modernisering behöver man utvärdera och uppmärksamma både syfte och behov. Vi
hjälper gärna till.