Upplev ett nytt sätt att hålla sig informerad om statusen för dina hissar och rulltrappor. Dygnet runt. Schindler Ahead ActionBoard erbjuder tydlig och användarvänlig översikt för fastighetsägare och förvaltare som kämpar med det dagliga underhållet av sin mobilitetsutrustning.
Schindler Ahead ActionBoard ger en uppdaterad översikt över driftinformation för dina hissar och rulltrappor. Den ger värdefulla insikter i realtid, vilket gör det enklare att prioritera åtgärder som behövs, oavsett om det gäller prestandakontroller, planering av underhåll, datautbyte eller allmän statistik. Med en tydlig översikt går det mycket snabbare att upptäcka problem, vilket gör det lättare att förhindra avbrott och förbättrar planeringen av serviceåtgärder.
Du får åtkomst till Schindler Ahead ActionBoard via en webbläsare eller via den dedikerade appen. Viktig information finns tillgänglig och push-notiser kan skickas ut för att hålla dig informerad, även när du inte är på plats. Kunder som hanterar en stor utrustningsportfölj kommer att tycka att detta verktyg är oerhört användbart för att säkerställa en tillförlitlig drift, fördela resurser och hålla alla intressenter informerade – vilket bidrar till högre kundnöjdhet.
ActionBoard är enkelt och användarvänligt. Även användare som inte är vana vid digital teknik navigerar enkelt i verktyget.
Ett verktyg som är lika unikt som du själv. Utforma vyn så att den passar dig. Du väljer själv vad du vill se på din startsida.
Få information när du vill, på det sätt du vill. Håll boende och affärspartners informerade om servicescheman på ett snabbt och enkelt sätt.
Webbapplikationen är fullt responsiv och ger en optimal användarupplevelse, oavsett vilken enhet du använder.
Du behöver inte sitta på kontoret när du använder verktyget. Du har också tillgång till information via din handhållna enhet med appen Schindler Ahead ActionBoard.
Anpassa din portfölj i mobilappen genom att filtrera och välja konton, kunder och byggnader.
Med bara några få klick kan du skicka en servicebeställning och kontakta din Schindler-representant via telefon eller e-post.
Dra nytta av prognosticering i realtid och övervakning av incidenter om kan påverka prestandan eller driften i dina verksamheter.
Vid servicerelaterade frågor kan du agera proaktivt och informera boende och samarbetspartners automatiskt.